Komunikaty

Terminy podatkowe w maju 2015 r. Przypominamy o podstawowych terminach podatkowych:

07 – czwartek:
ostatni dzień na wpłatę podatku dochodowego w formie karty podatkowej - należność za kwiecień br.,

15 – piątek:
termin złożenia informacji podsumowującej o transakcjach wewnątrzwspólnotowych - VAT-UE (w formie papierowej) za luty br., przez podatników, dla których suma dostaw w bieżącym i poprzednich czterech kwartałach przekroczyła 250.000.- zł, a suma nabyć była większa niż 50.000.- zł,

20 – środa:
>  należy wpłacić pobrane zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń wypłaconych ze stosunku pracy,
>  ostatni dzień terminu na dokonanie wpłaty pobranej zaliczki od należności z tytułu osobiście wykonywanej działalności, o której mowa w art. 13 pkt 2 5-9 ustawy o pdof, tj. m.in. z tytułu umów zlecenia i o dzieło – wypłaconych w poprzednim miesiącu,
>  to ostatni dzień na wpłacenie pobranego zryczałtowanego podatku dochodowego od wypłat dokonanych w kwietniu,
>  podatnicy opodatkowani w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych dokonują wpłaty za kwiecień br.,
>  osoby (prawne i fizyczne) - prowadzące działalność gospodarczą lub uzyskujące przychody z najmu oraz dzierżawy - dokonują wpłaty zaliczki na podatek dochodowy za kwiecień br.,
>  osoby (prawne i fizyczne) opłacające podatki dochodowe w formie uproszczonej dokonują wpłaty zaliczki na podatek dochodowy za kwiecień br.,

25 – poniedziałek:
> termin złożenia deklaracji VAT-7 za kwiecień oraz wpłacenia podatku z niej wynikającego,
> termin złożenia informacji podsumowującej o transakcjach wewnątrzwspólnotowych - VAT-UE (w formie elektronicznej) za luty br., przez podatników, dla których suma dostaw w bieżącym i poprzednich czterech kwartałach przekroczyła 250.000.- zł, a suma nabyć była większa niż 50.000.- zł.
  Czytaj więcej...
Sprawdź swój zwrot Informujemy, że na serwerze internetowym Izby Skarbowej we Wrocławiu została uruchomiona aplikacja „ZWROTY”, która umożliwia podatnikowi sprawdzenie aktualnego stanu realizacji zwrotu nadpłaty podatku wynikającego z zeznania rocznego za rok 2014. Aplikacja obsługuje dane ze wszystkich urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego dla podatników, którzy wykazali zwrot nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych z zeznań PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38, PIT-39. Aby sprawdzić stan realizacji konkretnego zwrotu wystarczy wejść na stronę

 http://zwroty.is.wroc.pl/   Czytaj więcej...
Krajowy Telefon Interwencyjny Administracji Podatkowej (KTI AP) Od 15 maja 2015 r. w Izbie Skarbowej w Zielonej Górze wdrożony został pilotażowy program Krajowego Telefonu Interwencyjnego Administracji Podatkowej (KTI AP) o numerze telefonu 800 807 007 oraz skrzynka poczty elektronicznej powiadom_podatki@mf.gov.pl , mający na celu scentralizowanie przyjmowania od obywateli informacji na temat naruszeń przepisów prawa podatkowego i opinii dotyczących funkcjonowania Administracji Podatkowej. Informacje te przyjmowane przez Izbę Skarbową w Zielonej Górze będą następnie przekazywane, za pośrednictwem Ministerstwa Finansów, do jednostek właściwych do podjęcia działań.

Krajowy Telefon Interwencyjny Administracji Podatkowej czynny jest w dni robocze od godz. 7:00 do 17:00.

Zarówno telefon interwencyjny jak i adres e-mail umożliwiają całkowicie anonimowe przekazanie informacji.
  Czytaj więcej...
E-Deklaracje nie przez e-PUAP Ministerstwo Finansów informuje, że deklaracje i informacje podatkowe przesyłane drogą elektroniczną nie mogą być podpisywane profilem zaufanym ePUAP i przesyłane za pośrednictwem platformy ePUAP.
Deklaracje i informacje składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej mogą być podpisane:
. bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu - do dokumentów składanych przez osoby fizyczne i inne podmioty, lub
. danymi autoryzującymi (podpisem elektronicznym nieweryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu) - do dokumentów składanych prze osoby fizyczne.
 
Deklaracje i informacje podatkowe można składać drogą elektroniczną wyłącznie do systemu e-Deklaracje:
1.     Za pośrednictwem  bramki e-Deklaracje - korzystając z:
   > formularzy zamieszczonych na Portalu Podatkowym w zakładce e-Deklaracje/Formularze,
   > aplikacji e-Deklaracje Desktop,
   > bezpośrednio z systemów finansowo - księgowych przy wykorzystaniu odpowiednich aplikacji (modułów) dostarczanych przez producentów oprogramowania,
   > oprogramowania dostarczonego przez innych producentów.
 
2. Przy użyciu Uniwersalnej Bramki Dokumentów (UBD) - która przeznaczona jest do składania dokumentów zbiorczych: PIT-8C, PIT-11, PIT-R, PIT-40, korzystając z: .    
   > systemów finansowo-księgowych podatnika - odpowiednich aplikacji (modułów) dostarczanych przez producentów oprogramowania,
   > oprogramowania dostarczonego przez innych producentów.
  Czytaj więcej...

 
 
 

Biuletyn Informacji Publicznej

Odwiedziło Nas

1232975 gości

Gościmy

Urząd Skarbowy w Zgorzelcu
ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8b
59-900 Zgorzelec
 

NIP: 615-102-40-71

Regon: 230000849

Godziny pracy:

poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - 7.30 do 15.30
środy - 7.30 do 18.00 

 
 

Jak do nas trafić      mapa


Obsługa osoby niesłyszącej, niewidomej, głuchoniemej
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Zgorzelcu informuje, iż osoby niesłyszące, niewidome, głuchonieme mają prawo skorzystać z pomocy osoby przez siebie wybranej, w celu ułatwienia nawiązania kontaktu z pracownikiem urzędu skarbowego. Ponadto kontakt z urzędem można nawiązać poprzez wysłanie faksu, drogą e-mail, kontaktu telefoniczny, bądź osobisty i poinformować o potrzebie załatwienia sprawy. Informacje o zaplanowanej wizycie w urzędzie osoba niesłysząca, niewidoma, głuchoniema, powinna zgłosić na co najmniej trzy dni przed planowaną wizytą  w urzędzie skarbowym.
Poniżej możliwe formy kontaktu:
1)      osobisty lub telefoniczny – sala obsługi klienta (tel.: 75 649 48 88),
2)      elektroniczny (e-mail) –
Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć ,
3)      Fax – (tel.: 75 64 92 900),
4)      listownie – adres urzędu: Urząd Skarbowy w Zgorzelcu; ul. Boh. II Armii WP 8b  59-900 Zgorzelec.

Kierownictwo Urzędu:

Naczelnik: Władysław Sikora
Zastępca Naczelnika: Krystyna Wilgosz
Główny Księgowy: Jadwiga Stefańska
 
W sprawach skarg i wniosków Naczelnik oraz Zastępca Naczelnika
przyjmują interesantów:
 
- w poniedziałki od godz. 13.00 do 15.00
- w środy od godz. 13.00 do 15.00.
          
 

© 2015 Urząd Skarbowy w Zgorzelcu
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.
Template Design by funky-visions.de

Advertisement