Komunikaty

Terminy podatkowe w lipcu 2015 r. Przypominamy o podstawowych terminach podatkowych: 07 – wtorek: ostatni dzień na wpłatę podatku dochodowego w formie karty podatkowej - należność za czerwiec br., 15 – środa:
termin złożenia informacji podsumowującej o transakcjach wewnątrzwspólnotowych - VAT-UE (w formie papierowej) za:
> poprzedni miesiąc przez podatników, dla których suma dostaw w bieżącym i poprzednich czterech kwartałach przekroczyła 250.000.- zł, a suma nabyć była większa niż 50.000.- zł,
> II kwartał br. przez pozostałych podatników dokonujących transakcji wewnątrzwspólnotowych, a składających informację w formie papierowej,
20 –poniedziałek:
* należy wpłacić pobrane zaliczki na podatek dochodowy od osób fizycznych od wynagrodzeń wypłaconych ze stosunku pracy w czerwcu br.,
* ostatni dzień terminu na dokonanie wpłaty pobranej zaliczki od należności z tytułu osobiście wykonywanej działalności, o której mowa w art. 13 pkt 2 i 5-9 ustawy o pdof, tj. m.in. z tytułu umów zlecenia i o dzieło – wypłaconych w poprzednim miesiącu,
* to ostatni dzień na wpłacenie pobranego zryczałtowanego podatku dochodowego od wypłat dokonanych w czerwcu,
* podatnicy opodatkowani w formie ryczałtu od przychodów ewidencjonowanych dokonują wpłaty za miesiąc poprzedni br.,
* osoby (prawne i fizyczne) - prowadzące działalność gospodarczą lub uzyskujące przychody z najmu oraz dzierżawy - dokonują wpłaty zaliczki na podatek dochodowy za czerwiec br.,
* osoby (prawne i fizyczne) opłacające podatki dochodowe w formie uproszczonej dokonują wpłaty zaliczki na podatek dochodowy za czerwiec br.,
27 – poniedziałek:
* termin złożenia deklaracji VAT-7 za czerwiec oraz wpłacenia podatku z niej wynikającego,
* ostatni dzień na wpłatę podatku oraz złożenie deklaracji kwartalnej VAT-7K (za II kwartał br.),
* termin złożenia informacji podsumowującej o transakcjach wewnątrzwspólnotowych - VAT-UE (w formie elektronicznej) za:
> poprzedni miesiąc przez podatników, dla których suma dostaw w bieżącym i poprzednich czterech kwartałach przekroczyła 250.000.- zł, a suma nabyć była większa niż 50.000.- zł,
> II kwartał br. przez pozostałych podatników dokonujących transakcji wewnątrzwspólnotowych – informacja w formie elektronicznej.
   Czytaj więcej...
Sprawdź swój zwrot Informujemy, że na serwerze internetowym Izby Skarbowej we Wrocławiu została uruchomiona aplikacja „ZWROTY”, która umożliwia podatnikowi sprawdzenie aktualnego stanu realizacji zwrotu nadpłaty podatku wynikającego z zeznania rocznego za rok 2014. Aplikacja obsługuje dane ze wszystkich urzędów skarbowych województwa dolnośląskiego dla podatników, którzy wykazali zwrot nadpłaty podatku dochodowego od osób fizycznych z zeznań PIT-28, PIT-36, PIT-36L, PIT-37, PIT-38, PIT-39. Aby sprawdzić stan realizacji konkretnego zwrotu wystarczy wejść na stronę

 http://zwroty.is.wroc.pl/   Czytaj więcej...
Krajowy Telefon Interwencyjny Administracji Podatkowej (KTI AP) Od 15 maja 2015 r. w Izbie Skarbowej w Zielonej Górze wdrożony został pilotażowy program Krajowego Telefonu Interwencyjnego Administracji Podatkowej (KTI AP) o numerze telefonu 800 807 007 oraz skrzynka poczty elektronicznej powiadom_podatki@mf.gov.pl , mający na celu scentralizowanie przyjmowania od obywateli informacji na temat naruszeń przepisów prawa podatkowego i opinii dotyczących funkcjonowania Administracji Podatkowej. Informacje te przyjmowane przez Izbę Skarbową w Zielonej Górze będą następnie przekazywane, za pośrednictwem Ministerstwa Finansów, do jednostek właściwych do podjęcia działań.

Krajowy Telefon Interwencyjny Administracji Podatkowej czynny jest w dni robocze od godz. 7:00 do 17:00.

Zarówno telefon interwencyjny jak i adres e-mail umożliwiają całkowicie anonimowe przekazanie informacji.
  Czytaj więcej...
E-Deklaracje nie przez e-PUAP Ministerstwo Finansów informuje, że deklaracje i informacje podatkowe przesyłane drogą elektroniczną nie mogą być podpisywane profilem zaufanym ePUAP i przesyłane za pośrednictwem platformy ePUAP.
Deklaracje i informacje składane za pomocą środków komunikacji elektronicznej mogą być podpisane:
. bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu - do dokumentów składanych przez osoby fizyczne i inne podmioty, lub
. danymi autoryzującymi (podpisem elektronicznym nieweryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu) - do dokumentów składanych prze osoby fizyczne.
 
Deklaracje i informacje podatkowe można składać drogą elektroniczną wyłącznie do systemu e-Deklaracje:
1.     Za pośrednictwem  bramki e-Deklaracje - korzystając z:
   > formularzy zamieszczonych na Portalu Podatkowym w zakładce e-Deklaracje/Formularze,
   > aplikacji e-Deklaracje Desktop,
   > bezpośrednio z systemów finansowo - księgowych przy wykorzystaniu odpowiednich aplikacji (modułów) dostarczanych przez producentów oprogramowania,
   > oprogramowania dostarczonego przez innych producentów.
 
2. Przy użyciu Uniwersalnej Bramki Dokumentów (UBD) - która przeznaczona jest do składania dokumentów zbiorczych: PIT-8C, PIT-11, PIT-R, PIT-40, korzystając z: .    
   > systemów finansowo-księgowych podatnika - odpowiednich aplikacji (modułów) dostarczanych przez producentów oprogramowania,
   > oprogramowania dostarczonego przez innych producentów.
  Czytaj więcej...

 
 
 

Biuletyn Informacji Publicznej

Odwiedziło Nas

1257804 gości

Gościmy

Odwiedza nas 2 gości

Urząd Skarbowy w Zgorzelcu
ul. Bohaterów II Armii Wojska Polskiego 8b
59-900 Zgorzelec
 

NIP: 615-102-40-71

Regon: 230000849

Godziny pracy:

poniedziałek, wtorek, czwartek, piątek - 7.30 do 15.30
środy - 7.30 do 18.00 

 
 

Jak do nas trafić      mapa


Obsługa osoby niesłyszącej, niewidomej, głuchoniemej
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Zgorzelcu informuje, iż osoby niesłyszące, niewidome, głuchonieme mają prawo skorzystać z pomocy osoby przez siebie wybranej, w celu ułatwienia nawiązania kontaktu z pracownikiem urzędu skarbowego. Ponadto kontakt z urzędem można nawiązać poprzez wysłanie faksu, drogą e-mail, kontaktu telefoniczny, bądź osobisty i poinformować o potrzebie załatwienia sprawy. Informacje o zaplanowanej wizycie w urzędzie osoba niesłysząca, niewidoma, głuchoniema, powinna zgłosić na co najmniej trzy dni przed planowaną wizytą  w urzędzie skarbowym.
Poniżej możliwe formy kontaktu:
1)      osobisty lub telefoniczny – sala obsługi klienta (tel.: 75 649 48 88),
2)      elektroniczny (e-mail) –
Ten adres email jest ukrywany przed spamerami, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce, by go zobaczyć ,
3)      Fax – (tel.: 75 64 92 900),
4)      listownie – adres urzędu: Urząd Skarbowy w Zgorzelcu; ul. Boh. II Armii WP 8b  59-900 Zgorzelec.

Kierownictwo Urzędu:

Naczelnik: Władysław Sikora
Zastępca Naczelnika: Krystyna Wilgosz
Główny Księgowy: Jadwiga Stefańska
 
W sprawach skarg i wniosków Naczelnik oraz Zastępca Naczelnika
przyjmują interesantów:
 
- w poniedziałki od godz. 13.00 do 15.00
- w środy od godz. 13.00 do 15.00.
          
 

© 2015 Urząd Skarbowy w Zgorzelcu
Joomla! is Free Software released under the GNU/GPL License.
Template Design by funky-visions.de

Advertisement